NZOZ INTERMED Sp. z o.o.
POLITYKA JAKOŚCI
System Zarządzania Jakością BSI ISO 9001:2008.
Polityka jakości jest najwyższym celem stawianym
przez nasza firmę. Zdobyte doświadczenia umożliwiają
nam udzielanie wysokiej jakości świadczeń zdrowotnych.
Stosowana profilaktyka, diagnostyka, leczenie
stacjonarne oraz specjalistyczne leczenie ambulatoryjne
poprawia znacznie zdrowie naszych Pacjentów.
Nasz cel chcemy osiągnąć poprzez:
-
podnoszenie kwalifikacji personelu,
-
zwiększanie skuteczności,
-
zapewnienie nowoczesnych metod diagnostycznych i terapeutycznych,
-
podnoszenie standardu wyposażenia zakładu,
-
tworzenie organizacji pracy umożliwiającą sprawną realizację działań,
-
podnoszenie komfortu pracy,
-
identyfikację potrzeb i oczekiwań oraz anelizę zadowolenia Pacjentów,
-
ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością,
-
spełnienie wymagań Pacjentów, wymagań prawnych, wymagań normy ISO 9001 oraz wymagań kontraktowych.
Pełne zaangażowanie personelu NZOZ Intermed w tworzenie, utrzymanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością jest gwarantem realizacji naszych celów.
Pełne zaangażowanie personelu NZOZ Intermed w tworzenie, utrzymanie
i doskonalenie systemu zarządzania jakością jest gwarantem
realizacji naszych celów.